Konkurs 1 – Problem króla Bajtazara (termin – 26.03)

Drodzy Irysi, czas na nasz pierwszy konkurs programistyczny 🙂 Wiemy już czym są algorytmy, możemy więc pomóc królowi Bajtolandii, który boryka się ze wstrętnymi Bitolami! Jak możecie mu pomóc, dowiecie się ściągając pliki konkursowe:

Konkurs 1 – problem króla Bajtazara

Początkujących programistów zachęcamy do wykonania Programu 1, a trochę bardziej zaawansowanych do wykonania Programu 2. Program można napisać w dowolnym języku programowania i w dowolnej formie. Jedynym warunkiem jest, aby program umożliwiał wprowadzenie tego co opisano w akapicie Wejście (poprzez np. wczytanie z konsoli, wczytanie z pliku, wypełnienie formularza w programie lub na stronie internetowej), a jako wynik programu, ma się generować to co opisano w akapicie Wyjście.

Rozwiązania należy nadsyłać do 26 marca na adres irys@rocksoft.pl. Należy je wysłać w postaci archiwum (.zip) które ma zawierać przynajmniej 2 pliki:

  1. Kod źródłowy programu,
  2. Instrukcję, jak używać programu i w którym miejscu znajduje się główny algorytm programu,

Każde poprawne rozwiązanie otrzyma drobny upominek rzeczowy!

Powodzenia Irysi, wspólnymi siłami pokonamy okropne Bitole!

 

Jan S

Jan Sierpina

Programista back-end, zainteresowany informatyką jako nauką - algorytmiką, AI. Gracz szachów i bilarda.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

One Reply to “Konkurs 1 – Problem króla Bajtazara (termin – 26.03)”

  1. Konkursy są bardzo ciekawe 😀 Mam nadzieję, że dużo osób wzięło udział w tym konkursie!

Dodaj komentarz